Πάμε Μπλογκοσκυταλοδρομία

by

Πάμε Μπλογκοσκυταλοδρομία

Επειδή δε γινόταν να μείνω στην Αθήνα τέτοιο τριήμερο, δε μπόρεσα να πάρω έγκαιρα μέρος στη σκυταλοδρομία του μπλογκοχωριού μας αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Δεν ξέρω ποιος την άρχισε ούτε ποιές ακριβώς είναι οι ερωτήσεις που σκυταλοδρομούμε (μάλλον πρέπει να πεις 5 πράγματα για τον εαυτό σου) αλλά μου άρεσει πολύ η ιδέα και ελπίζω να φτάσει και στο τελευταίο Ελληνικό μπλογκ. Πάμε μπλογκοσκυταλοδρομία λοιπόν.

1. Μικρός ήθελα να γίνω τραγουδιστής αλλά σύντομα το εγκατέλειψα, γιατί έβλεπα να κυκλοφορούν γύρω μου με ωτοασπίδες. Μετά το γύρισα στην κιθάρα και ήθελα να γίνω μουσικός αλλά πάλι δε μου βγήκε, επειδή ήθελε αφιέρωση και εγώ ήθελα να αφιερωθώ σε πάρα πολλά συγχρόνως και δεν είχα χρόνο να γίνω καλός σε ένα. Έτσι κατέληξα μέτριος σε όλα και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Την κιθάρα πάντως τη γρατζουνάω ακόμη.

2. Επίσης πάντα ήθελα να ζω σε ένα καλύτερο κόσμο και να μοιράζομαι την ευτυχία μου με όλους, χωρίς να αφήνεται κανείς πίσω. Σύντομα κατάλαβα ότι αυτό δεν είναι κάτι εύκολο αλλά θέλει αγώνα, πρώτα να αλλάξεις τον εαυτό σου και ύστερα τους γύρω σου. Από αυτή την εμμονή κέρδισα ένα τρόπο να ερμηνεύω τον κόσμο χωρίς στενοκεφαλίες και μία θέληση να επικοινωνώ όσο πιο βαθιά μπορώ με τους διπλανούς μου.

3. Έχω πολλά όνειρα. Το πιο άμεσο είναι να μάθω ισπανικά και να ταξιδέψω στην Λατινική Αμερική με ένα σακίδιο στην πλάτη για κάνα χρόνο αρχίζοντας βέβαια από (που αλλού;) την Chiapas για μπριγάδα.

4. Ψήνω φίλες/ους να νοικιάσουμε ένα σπίτι (παλίο νεοκλασσικό) σε καμιά φτηνή συνοικία και να μείνουμε όλοι μαζί. Σίγουρα θα τα βγάζουμε πιο εύκολα πέρα και θα περνάμε καλά. Όταν το καταφέρουμε θα σας καλέσουμε στο πάρτυ εγκαινίων.

5. Έχω ένα κακό. Είμαι δικηγόρος. Αλλά έχω βρει αυτό που μου αρέσει. Το δίκαιο του διαδικτύου.

Περνάω τη σκυτάλη στους Δείλογο, Vive Cuervo, Devious Diva .

Άντε παιδιά, γρηγορεύετε να φτάσει παντού.

4 Σχόλια to “Πάμε Μπλογκοσκυταλοδρομία”

  1. maramenasyka Says:

    Inlovewith
    Ευχαριστώ που πήρες την σκυτάλη..
    είσαι και εσύ απο αυτους που αρχίζουν χίλια και τα παρατάνε σχεδόν αμέσως αν κατάλαβα καλά…μπιεν..μια απο τα ίδια..
    Τα Ισπανικά είναι ωραία γλώσσα..με σακίδιο και μηχανή μήπως στην λατινική Αμερική?..κάτι μου φέρνει στον νου..Τσε
    Καλά,όταν κάνετε την κομούνα…να κανονίσετε και την σειρά στο καθάρισμα..αν έκανες φοιτητής και μοιράστηκες σπίτι με άλλους θα πρέπει να καταλαβαίνεις..μπρρρρρρ..ανατριχίλες..

  2. imikrimarika Says:

    Εγώ όταν μου ζήταγαν μικρή να τραγουδήσω ήθελα να βάλω τα κλάματα! Γνώριζα καλύτερα από τους άλλους τα φωνητικά μου προσόντα!Σου δίνω bonus για το 2.Για το 3……..θέλει δουλειά πολύ , γραμματική, συντακτικό, λεξικά …..Όσο για το σακίδιο , μια φίλη μου που γύρισε την Ευρώπη με το σακίδιο, της έμεινε κουσούρι στη πλάτη . Σίγουρα θα τα βγάζουμε πιο εύκολα πέρα και θα περνάμε καλά!Πιο εύκολα πέρα από τι ? Καλά , όταν θα κάνεις χαβαλέ, όταν θα έρθει η ώρα να μαζέψεις τα σκουπίδια και να πλένεις την καλλιόπη …..τα λέμε! Η αλήθεια είναι ότι με το που ακούω δικηγόρο , βγάζω σπυριά. Ήταν ανάγκη , να το πεις !

  3. keimgreek Says:

    με τα 3 και 4 συμφωνώ.
    πότε φεύγουμε;

  4. inlovewithlife Says:

    @ μαραμένα σύκα
    Είναι πολλοί οι τσε της εποχής μας (σίγουρα όχι εγώ) αλλά τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα. Κατά καιρούς έχω μοιραστεί πολλά και ξέρω ότι η καθαριότητα είναι πρόβλημα. Δε θα κολήσουμε όμως εκεί, έτσι δεν είναι;

    @ μικρή μαρίκα
    Για την φωνή δεν κολλάμε ποτέ, όλα κι όλα, δε θα μας κόψουν και το τραγούδι. Για τα ισπανικά είναι ένα από τα πράγματα που δε θα με κουράζουν στο επόμενο διάστημα. Για το πιο εύκολα πέρα εννοώ τα οικονομικά, οι άδειες τσέπες θέλουν αλληλεγγύη. Και όσο για την καλλιόπη θα την καθαρίζω τραγουδώντας, για να ξορκίσω το κακό (το θεριό).

    @ κιμγκρικ
    αν το ηλεκτρονικό γίνει και πραγματικό συναπάντημα μπορεί να είναι αφετηρία για κοινα πράγματα, γιατί όχι;

Σχολιάστε

