Μπλογκοπαίχνιδο Face – Off

by

Αυτά τα μπλογκοπαίχνιδα μου αρέσουν. Παρ’ όλο που το μπλόγκινγκ είναι κατ’ εξοχήν ένα μοναχικό άθλημα (σε αντίθεση πχ με τα φόρουμς), έχουμε βρει διάφορους τρόπους να σπάμε την κανονικότητα του «my blog is my property» και να λειτουργούμε πιο κοινωνικά. Μετά από την πρόσκληση του χαμόγελου κάνω και εγώ face – off.

Όνομα: Γκόλφω

Γενέθλια: Σεισμός του 81

Ζώδιο: Δεν ξέρω

Χρώμα μαλλιών: Πρέπει να είναι καστανό

Χρώμα ματιών: Δεν ξέρω

Έχεις ερωτευθεί ποτέ: Είμαι μόνιμα ερωτευμένος με τη ζωή, τους ανθρώπους, τη φύση. Όπως το εννοεί η ερώτηση, φυσικά και είμαι ερωτευμένος.

Μουσική που ακούς: Παλιά ήμουν ροκάς αλλά εδώ και κάποια χρόνια το γύρισα σε όλες τις αποχρώσεις του μέταλ. Ακούω όμως τα πάντα εκτός από ότι είναι βαρετό και ηλίθιο.

Χαρακτήρας Disney: Δε μου ‘ρχεται

Ποιός φίλος/φίλη μένει πιό μακριά: έχω και στην Κίνα

Πρώτο πράμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνήσεις: Την επανάσταση

Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Ένα χαϊμαλί από Τσιάπας. Θα το βγάλω όταν πάω εκεί και θα βάλω ένα πολύ μεγαλύτερο.

Τί έχεις στον τοίχο σου: Τέχνη από τους αυτόνομους εξεγερμένους δήμους των ζαπατίστας

Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου: Τις σκηνές μου

Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες; Που ρε πούστη μου, το βάζο που είχα μέσα το συχωρεμένο τον παππού (αλήθεια ποιος έβγαλε αυτές τις ερωτήσεις????). Αν παραπέμπει η ερώτηση σε κλέφτες, δεν έχω τίποτα να μου κλέψουν εκτός από το λάπτοπ μου.

Αγαπημένος αριθμός: Οι χρονολογιές των μελλοντικών εξεγέρσεων/επαναστάσεων

Αγαπημένο όνομα: Άρτεμις

Χόμπι: διάβασμα κάθε είδους, αθλητισμός, ψάρεμα, ποδήλατο, αναρρίχηση κτλ.

Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα: σε κάποιο βουνό/παραλία

Μία ευχή για το μέλλον: Αναρχία – αν και δεν είναι ευχή, είναι το μέλλον

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινες: Χμμ μάλλον στο μέλλον θα πήγαινα, είναι πολύ πιο ενδιαφέρον

Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τους άλλους

Αγαπημένο λουλούδι: όλα είναι πολύ όμορφα

Αγαπημένη σειρά: Black Adder.

Αγαπημένη ταινία: Matrix & ο Άνθρωπος με το Γαρύφαλλο

Αγαπημένο τραγούδι: Πάρα πολλά

Αγαπημένο βιβλίο: Πολλά, Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς του Μίσσιου για παράδειγμα

Αγαπημένο ζώο: σκύλος

Αγαπημένο ρούχο: Η τραγιάσκα μου

Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Μίκης Θεοδωράκης. Και τσιμουδιά από τους διάφορους του εύκολου μηδενισμού. Απεριόριστος σεβασμός στο Μίκη ό,τι παπαριές και αν είπε κατά καιρούς.

Αγαπημένο φαγητό: Σαλάτες/ψαρια αλλά δεν τα τρώω τόσο συχνά λόγω έλλειψης χρόνου και ψυγείου.

Με ποιόν χαρακτήρα καρτούν ταυτίζεσαι: Κανέναν

Κακή συνήθεια: Είμαι συχνά απότομος.

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Προσπάθεια να βελτιώνομαι συνεχώς στο ο,τιδήποτε

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει; Είμαι συχνά απότομος

Συνηθισμένη ατάκα: Έχεις μπλέξει, σε σπείρα με σπουργίτια!!!

Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: ακαδημαϊκός

Μεγαλύτερος φόβος: Να μην πάθουν κάτι άσχημο τα κοντινά μου πρόσωπα

Πιστεύες ότι τα κατοικίδια είναι: Δε βγάζω νόημα από την ερώτηση.

Για να παίξουν στο παιχνίδι καλώ τους :
Μανουσάκη
Νεφέλικα
Τους Αρχέδια Μέδια
Όνειρο
Πλαγκαλ

3 Σχόλια to “Μπλογκοπαίχνιδο Face – Off”

  1. Oneiros Says:

    O noes, I is tagged! Thanks για την πρόσκληση αλλά TMI, θα το σκεφτώ αν θα παίξω το συγκεκριμένο παιχνίδι ;-p

  2. inlovewithlife Says:

    Χεχε, δεν είναι και ό,τι καλύτερο σαν επιλογή παιχνιδιού. Η ανωνυμία είναι αναφαίρετο δικαίωμα στον ψηφιακό κόσμο. Μπορεί πάντως το χιούμορ να αντικαταστήσει την αλήθεια. Ούτε εμένα με λένε Γκόλφω.

  3. Plagal Face-off « Black Cat, Red Cat Says:

    […] Μάιος 8, 2008 — plagal Ο συντροφος ινλαβγουιδδατθινγκδατσμελςλαικσεξεντκαντι μου πασαρε το παρακατω μπλογκοπαιχνιδο. Απαντω και […]

Σχολιάστε

