Φορέσαμε Κουκούλες για να μας Βλέπετε Καλύτερα

by

Vodpod videos no longer available.

more about "Dailymotion – Fin de l’occupation du …", posted with vodpod

Το όνειρο κάθε εξουσίας είναι η ερμηνεία κάθε δικαιώματός μας ανάλογα με τις προθέσεις της. Έτσι που η δυνατότητα άσκησής του να αποτελεί την εξαίρεση και η απαγόρευσή του τον κανόνα.

Εδώ (Σορβόννη – Εκκένωση κατάληψης – 26 Μάρτη) εικονίζεται ο τρόπος που η κυβέρνηση της Γαλλίας αντιλαμβάνεται την ακαδημαϊκή ελευθερία, την ελευθερία της διαδήλωσης και το πανεπιστημιακό άσυλο. Το βασικό είναι η άσκηση των δικαιωμάτων μας στο μέτρο και τον βαθμό που δεν αντίκεινται στις εντολές τους. Το ουσιαστικό η καταστολή κάθε αντίστασης ή διαφωνίας, συγκεκαλλυμένη υπό ένα προσωπείο δημοκρατικότητας, δηλαδή δικαιολόγησης των πάντων ενόψει του «δημοκρατικώς εκλεγμένου» μίας κυβέρνησης.

Η βασική επιθυμία των εδώ κήνσορων της κατάργησης του πανεπιστημιακού ασύλου (όπως η νεοεκλεγμένη ηγεσία της ΠΟΣΔΕΠ) είναι η αντίστοιχη και δια της βίας επιβολή των διαταγών τους. Δηλαδή του άκρατου καθορισμού της παραγόμενης στα πανεπιστήμια γνώσης από το κεφάλαιο.

Αντίστοιχες είναι και οι νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ποινικοποίηση της κουκούλας. Όπως δήλωσε και η μητριάρχης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα 85χρονη Αλίκη Γιωτοπούλου – Μαραγκοπούλου, η στάση της οποίας έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να γύρει η πλάστιγγα κατά των ελευθεριών μας, «Στη δημοκρατία δεν πρέπει να κρύβουμε τα πρόσωπά μας», παίρνοντας ως δεδομένο το ζητούμενο. Ότι υπάρχει δημοκρατία. Ή μήπως ξεχάσατε κ. Μαραγκοπούλου ότι η δημοκρατία αποτελεί ιδανικό, ποτέ κεκτημένο, η επιδίωξη και το άγγιγμα του οποίου εναπόκειται όχι στους λακέδες της εξουσίας αλλά στην ενεργοποίηση των πολιτών σε μία διελκυστήνδα μπρα-ντε-φερ με τους πρώτους.

Χαρακτηριστικό στοιχείο κάθε συντηρητικής σκέψης είναι ο καθαγιασμός του υπάρχοντος και η προβολή του στο διηνεκές. Σκοπός ο εξοβελισμός κάθε αλλαγής. Η «δημοκρατία» μας είναι λοιπόν καλή ως έχει και κάθε πολιτική δράση για την αλλαγή της είναι παράλογη και πρέπει να ποινικοποιηθεί.

Η χρήση βίας είναι ένα από τα πάμπολλα μέσα που έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν τα κοινωνικά κινήματα στη διάθεσή τους για την αλλαγή του παρόντος και για την διαρκή προσπάθεια να φέρνουν το μέλλον στα μέτρα των αναγκών της κοινωνίας. Η χρήση βίας από το κράτος και το κεφάλαιο είναι το μόνο μέσο που χρησιμοποιούν απέναντί μας και είναι πάντοτε συντριπτικά ανισομερώς ασκούμενη πάνω μας και γενικευμένη σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Η χρήση κουκούλας, όπως και η χρήση τριαντάφυλλων, κιθάρας, τουμπερλεκίου, δεν νομιμοποιείται ή απονομιμοποιείται από νόμους αλλά από τη συνείδηση μίας ολόκληρης ζώσας κοινωνίας και ανάλογα με τις πράξεις αυτών που την φορούν.Ο καθαρά κατασταλτικός σκοπός των νέων νομοθετικών μέτρων ρίχνει τις μάσκες. Θα κάνουμε ό,τι θέλουμε, όπως το θέλουμε εμείς, όσοι από εσάς αντιστέκεστε, θα περιθωριοποιείστε από τα μμε μας και θα εξαφανίζεστε στις φυλακές μας, οι υπόλοιποι μπορείτε να συνεχίσετε να ζείτε πειθήνια, στο περιθώριο που εμείς κατά βούληση θα σας αφήνουμε.

Μεταφράστε όλα τα παραπάνω σε πολιτική ρητορεία και ορολογία και θα έχετε την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου για τις κουκούλες, που θα περάσει στη Βουλή.

Advertisements

6 Σχόλια to “Φορέσαμε Κουκούλες για να μας Βλέπετε Καλύτερα”

  1. Γιώργος Μανουσάκης Says:

    το βίντεο είναι από αναίμακτη αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης πανεπιστημιακού χώρου; Η ονέιρωξη πολλών ελλήνων πανεπιστημιακών, δημοσιογράφων, πολιτικών!

  2. Γιώργος Μανουσάκης Says:

    Το δίλλημα σχετικά με την πλαστότητα ή μη της σημερινής δημοκρατίας και κατά πόσο θα πρέπει να είναι δημοκρατικές οι μέθοδοι αντίδρασης στις αποφάσεις μια απόμακρης -πλην όμως τυπικά εκλεγμένης- εξουσίας, το βιώσαμε στην μικρή μας κοινωνία εδώ στη Μίλατο και το Βραχάσι με την περίπτωση της εφαρμογής του σχεδίου «Καποδίστριας».

    Ο σχετικός νόμος που ψήφισε η εκσυγχρονιστική κυβέρνηση το 1997 προέβλεπε συνένωση των χωριών μας με άλλο δήμο, σε αντίθεση με τις αποφάσεις των τοπικών μας κοινωνιών, όπως είχαν εκφραστεί σε λαϊκές συνελεύσεις με μαζική συμμετοχή. Ο νόμος είχε ψηφιστεί από ένα «δημοκρατικά» εκλεγμένο κοινοβούλιο και τον εφάρμοζε μια επίσης «δημοκρατικά» εκλεγμένη κυβέρνηση. Αυτό σήμαινε πώς η τοπική κοινωνία έπρεπε να τον δεχτεί. Σύμφωνα με τη σκέψη ενός τμήματος της αριστεράς στην περιοχή μας έτσι έπρεπε να γίνει. Να δεχτούμε την εφαρμογή του νόμου και να αγωνιστούμε για την αλλαγή του. Όμως η τοπική κοινωνία είχε άλλη γνώμη. Με συζητήσεις όπου προβάλλονταν επιχειρήματα σχετικά με την ανωτερότητα της ύπαρξης των τοπικών κοινοτήτων από το σημερινό σύνταγμα και το ελληνικό κράτος καταλήξαμε στην ολοκληρωτική άρνηση εφαρμογής του νόμου. Ουσιαστικά αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μια τακτική πολιτικής ανυπακοής. Αυτό δεν ήταν απλό. Δημιούργησε τεράστια προβλήματα. Τα δημοτολόγια και τα αρχεία των κοινοτήτων δεν παραδόθηκαν ποτέ στο νέο δήμο. Δεν έγινε αποδεκτή καμιά σχεδόν παρουσία των υπηρεσιών του νέου δήμου και οι βασικές λειτουργίες όπως το μάζεμα των σκουπιδιών γίνονταν με μηνιαίους εράνους, που κράτησαν 8 χρόνια. Το κράτος και βέβαια αντέδρασε με βία. Με μηνύσεις, με δικαστήρια, με πειθαρχικές διώξεις υπαλλήλων και εν τέλει με την αστυνομία, με αποτέλεσμα να γίνονται συνεχή επεισόδια και να φτάσουμε στο σημείο να χάσουμε ένα συγχωριανό μας σε ακάποιο από αυτά. Όταν τα πράγματα αγρίεψαν τόσο, δεν υπήρχαν διλήματα σχετικά με τη δημοκρατικότητα των αποφάσεων του κράτους, ή με την κάλυψη ή μη των προσώπων όσων συμμετείχαν στον αγώνα. Εγιναν διαδηλώσεις τη μέρα, έγιναν και ενέργειες τη νύχτα με καλυμένα ή μη πρόσωπα. Τις κουκούλες μας τις έβαλε το κράτος.

    Αυτή η επιμονή στην μη εφαρμογή του νόμου οδήγησε τη «νέα διακυβέρνηση» στην απόφαση το 2006 να εισηγηθεί στη βουλή τροπολογία για την εξαίρεση μας από το σχεδιο «Καποδίστρια» οκτώ ολόκληρα χρόνια μετά την ψήφιση του. Προς τιμή τους τα κόμματα της αριστεράς αντιλήφθησαν το τί έχει συμβεί και ψήφισαν τη συγκεκριμένη τροπολογία. Πέρα από τα όποια τοπικά και μη παιχνίδια πολιτικής επιρροής, η ανυπακοή μας σε ένα «δημοκρατικά» ψηφισμένο νόμο οδήγησε στην ανατροπή του.

    Λέεω τα παραπάνω για να καταλήξω εν τέλει στην άποψη του συντάκτη ότι το ίδιο το κράτος και η εξουσία οδηγεί τις αντιδράσεις των πολιτών και τους αναγκάζει να βάλουν κουκούλες. Υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα και ήθη πολύ πιο πάνω από τα σημερινά κράτη και συντάγματα. Και όταν τα δικαιώματα αυτά θίγονται η αντίδραση δεν πορεί να γίνεται με τους κανόνες αυτών που τα θίγουν.

  3. Iasonas Says:

    Και για όποιον ενδιαφέρεται για τα συνθήματα:

    «Είμαστε σπίτι μας»

    «Η Σορβόννη είναι δική μας, παλέψαμε για να την κερδίσουμε, θα παλέψουμε για να την κρατήσουμε»

  4. ouggros Says:

    deite to 10 apo ta katw video sto parakatw link, einai apo tin «ekkenosi» tis sorvonnis stis kinitopoiiseis gia to CPE

    http://www.babylonia.gr/video.php

  5. inlovewithlife Says:

    @γιώργος
    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα σε αυτά που λες. Τα λόγια δεν αναμετρώνται ούτε στο ελάχιστο με την κινηματική εμπειρία. Μπράβο σας για αυτά που καταφέρατε.

    Θα πρέπει να γίνει όμως συνείδηση σε όλους μας ότι οι αποφάσεις, που λαμβάνονται στην κεντρική πολιτική σκηνή είναι αποτέλεσμα πιέσεων και συσχετισμών μεταξύ κοινωνίας και εξουσίας. Η μονοδιάστατη ανάγνωση της πολιτικής, όπως διαχέεται από τον καθεστωτικό λόγο, που θέλει να μας κάνει να πιστεύουμε ότι τίποτα από αυτά που κάνουμε ή θα μπορούσαμε να κάνουμε δεν έχει σημασία και νόημα αλλά το τι γίνεται καθορίζεται από το τι έφαγε σήμερα ο Κωστάκης και το πως ξύπνησε ο Γιωργάκης, βρωμάει φορμόλη. Κινήματα versus Εξουσία λοιπόν.

    @Ιάσονας

    Thanks, φίλε. Τα Γαλλικά δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Τα σταμάτησα νωρίς μαζί με το μπαλέτο και το πιάνο.

    @ouggros

    Ρε αλήτη χθες μας έφτυσες για γυναικοδουλειές και σήμερα μου ποστάρεις λινκ? Θα σε φτιάξω.

  6. ouggros Says:

    du wirst mich furzen, se parapempw se germaniki nomologia, peri πρεπεδιλής.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: